Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дойде зимата и ме накара да се замисля

    Здравейте колеги,
    Зимата аха-аха и почва (даже на доста места е почнала). И тъй като сме хора, уж, ни е приятно да сме на топличко в колите ни. Забелязвали ли сте за колко време почва да вкарва топло в колата ви?
    На моята каруца й трябват около 10-15 минути и съответно 10ина километра докато почне да духа топличко ( 2004, АР 156 2.0 jts вътрешен и външен фейслифт).
    За сравнение, пежо 208 дизел от студен двигател почва да плюе топло почти моментално в купето.
    Мнения и коментари са добре дошли, пък и Вие да си споделите дали над вас тегне такава студена прокоба...
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

  • #2
    Ти да видиш дизелите как изобщо не загряват .....
    При мен след закачане на откачените кабели на електрическите нагреватели, започва да подухва топло сравнително бързо след като тръгна. 3-4 мин някъде. Преди без тях си беше студ дълго време.
    На 155 цата топлото идва почти веднага за сравнение
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Ха, ти да видиш. Не знаех, че имало такива енкстри като нагреватели. В такъв случай, някой колега с опит на вътрешен фейс? Само съм сменял филтрите за купето, къде трябва да се вра и какво трябва да гледам/меря/режа, че да ги накарам тия нагреватели да греят
      Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
      Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

      Comment


      • #4
        Нищо не пречи и на бензинов мотор да се сложи електрически подгрев от дизел.
        Лично аз мисля, че е излишно.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
          Здравейте колеги,
          Зимата аха-аха и почва (даже на доста места е почнала). И тъй като сме хора, уж, ни е приятно да сме на топличко в колите ни. Забелязвали ли сте за колко време почва да вкарва топло в колата ви?
          На моята каруца й трябват около 10-15 минути и съответно 10ина километра докато почне да духа топличко ( 2004, АР 156 2.0 jts вътрешен и външен фейслифт).
          За сравнение, пежо 208 дизел от студен двигател почва да плюе топло почти моментално в купето.
          Мнения и коментари са добре дошли, пък и Вие да си споделите дали над вас тегне такава студена прокоба...
          При температури, не много под нулата, не е нормално за бензинов двигател за загрява толкова бавно.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ами моята е на газ. Паля и тръгвам веднага. Прехвърля на газ / 20 гр на двигателя / след около 3 - 4 км каране. След още около 1- 2 км почва да се усеща топлото. Термостата е редовен...
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Аз карам Алфа 156 1,6 т.с. до 5 мин. почва да се усеща на 10-тата мин. топлото си е топло.Термостат "Бер"

              Comment


              • #8
                колеги я дайте жокер къде са тези бъкси,че и при мен го има проблема с топлото,а при мен трябва да има такова 2003г фейс само вътре,та къде са тези букси и къде се включват.

                Докъто загрее и аз съм на работата вече

                Наскоро сменях централа на беговете и видях там под жабката висяха две букси доста дебели кабели и се чудех за какво ли са ?
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • #9
                  Не всички имат подгрев на антифриза.
                  Alfa Romeo 1.8 TS `98
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Термостата ми е ок, няма течове, антифриза е пушка, двигателя е след основен ремонт направо лъщи. Единственото което забелязвам е , че когато включа да духа топло започва да си духа само като стрелката на водата чукне 50. Инъче преди това мога да го включа на максимална степен, само че ще умра от студ. Мисълта ми е, има ли някакви ел. нагреватели в цялата система, които топлят въздуха или антифриза - не знам.

                    Всякакви идеи и мнения са добре дошли
                    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
                      Термостата ми е ок, няма течове, антифриза е пушка, двигателя е след основен ремонт направо лъщи. Единственото което забелязвам е , че когато включа да духа топло започва да си духа само като стрелката на водата чукне 50. Инъче преди това мога да го включа на максимална степен, само че ще умра от студ. Мисълта ми е, има ли някакви ел. нагреватели в цялата система, които топлят въздуха или антифриза - не знам.

                      Всякакви идеи и мнения са добре дошли
                      Чети тук и се откажи навреме...
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75853
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Другото което си мислех, дали са ми в ред кръговете на антифриза и как може да се разбере. До колкото съм запознат, след студен старт, трябва да циркулира водата между двигателя и малкото радиаторче за отопление в купето.

                        Моля поправяйте ме
                        Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                        Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                        Comment


                        • #13
                          Така е.
                          Едва към 80 градуса би трябвало да отвори термостата и да се стопли дебелият маркуч към радиатора.
                          Явно двигателя е голям , натоварването му е малко и за това бавно вдига градуси.
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                            Не всички имат подгрев на антифриза.
                            То не е подгрев на антифриза ами си е баш три реотана в тялото на климатроника. Мисля че някой в Италия си ги беше модифицирал с един оригинален разклонител и беше изключил едната степен
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Питанката е дали 2.0 jts вътрешен фейслифт има въпросните реотани, и ако да, къде са точно.
                              Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                              Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                              Comment

                              Working...
                              X